If I were a boy

9:07 PM









"Šta želiš da budeš kad porasteš?"
"Dečak." (Milica, 3 godine)

Ovaj odgovor i nije tako neobičan ako razmotrim činjenicu da sam odrasla uz dva(divna)starija brata, da sam znala cele postave Sacramento kings-a i Lakersa zbog gledanja nba-a sa tatom i da sam odbijala da nosim italijanske baletanke koje je mama pažljivo odabrala. I onda se to promenilo. 
Umesto iz ormana od braće počela sam da "mažnjavam"od mame, štikle i baletanke su preuzele tron od patika a dres Kobe Bryanta je ostao zakopan na dnu ormana. (neobične prohteve su moji ispunjavali :))
Ipak, ima i onih dana kada se ta trogodišnja Milica opet probudi i stupi na scenu, kao što je bilo i ovog petka. Omiljeni duks, uparen sa preudobnim patikama i kontrast elegantne ženske tašne i ukradenog kačketa od brata(postala sam dovoljno vešta u tome da će to shvatiti tek kada vide post).
 I znate šta, nekada je baš dobro biti "dečak" ;)

Kaput/ coat: Nautica
duks/ hoodie: non branded
Pantalone/ pants: Zara
Patike/ sneakers: Isabel Marant
Tašna/ bag: Marc by Marc Jacobs
                                                                    
Mere opreza: Slike su nastale pre snega, tako da ako ste zimogrožljivi kao ja, "do not try this combination during this kind of weather", barem ne bez dopune kape, šala, rukavica, čizama i još po kojeg sloja odeće!

You Might Also Like

5 comments

  1. Jooj jeste, nekada je bas dobro biti decak i uvuci se u dobar duks, trenerku, patike i sve zaciniti dobrim kacketom. Eh da imam barem jednog brata, nego dve sestre... :D :*

    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se, pravi modni "day off" super dodje, a divno za sestre, znam po drugaricama koje ih imaju kakvi se tu komadi razmenjuju :)

      Delete
  2. Ja nisam mogla da pozamljujem od brace odecu nazalost, ali sam sa tatom pratila sva sportska desavanja. Iako sam navikla na Milicu damu, ovaj luk ti stoji podjednako dobro kao i oni gde pozajmljujes iz maminog ormana.
    :***

    ReplyDelete

Follow Une autre chose on Instagram