Cold pressok detoks.

6:17 PM


Ako biste mi listali planere koju godinu unazad, videli biste koliko dugo imam želju da uradim detoksikaciju organizma. Isto tako biste videli da nije precrtana ni sa jedne od tih lista. 
Znate već, "od sledeće nedelje, od sledećeg ponedeljka, samo da prođe ovaj praznik, samo da gricnem još ovo, još ono..."
I ovaj put se pokazalo da je neke stvari najbolje završiti onog časa kada vam padnu na pamet.
"Hoćemo na detoks?" 
"Hajde, što da ne?
Telefon sam okrenula u taxiju, u kojem je dogovor i nastao, a na kratkoj relaciji od Vračara do Dušanovca sve je bilo ugovoreno. Dve osobe, dva paketa od po pet sokova, tri dana. 

Reč, dve o mojim navikama


Volim da jedem. 
Ne, zaista... baš volim hranu. Volim njen miris, kuvanje, isprobavanje, eksperimentisanje... Uživam u kuvanju i druženju sa bliskim ljudima uz dobar zalogaj i kvalitetno piće. Užasavaju me prosečna, beživotna jela, a izgladnjavanje zarad dostizanja socijalnih, površnih standarda smatram jeresi. 
Ipak, negde sredinom novembra prestanu da mi rade kočnice, obučem ogromni džemper i pantalone koje ne stežu, naoružam se zimskim izgovorima, dam pun gas i krećem nekontrolisano da jurcam kroz praznične trpeze.
U nekom momentu ta jurnjava zna da odvede preko granice gurmanluka, pa se nadjete naduveni, bolnog želuca, puni kvalitetne, ali i nepotrebne hrane.
Tada proklinjem i sebe, i gladne oči i mizeran karakter, koji je bačen zajedno sa ambalažom, loše odabrane, brze hrane.
Tako sam odlučila da oporavim malo svoj izmučen organizam i da testiram ovakav režim ishrane i svoje reagovanje na njega.

Reč, dve o samom detoksu 


"CPS detoks je prvi nutricionistički detoks od 100% sirovih i kad god je  moguće organskih hladno ceđenih sokova od povrća i voća koji će zameniti Vaše dnevne obroke. Napravljen je da preporodi i alkalizuje Vaš organizam, tako da ćete za vreme detoksa našim sokovima u organizam uneti velike količine vitamina, minerala i enzima, koji će se naći u krvotoku već posle 3-5 minuta od konzumiranja. Vaš probavni sistem će se odmarati jer nema procesa varenja čvrste hrane, što omogućava da se energija koja bi se inače koristila za probavu koristi za detoksikaciju, obnovu i jačanje  celog tela."

Ostatak teksta: ovde

Pripreme i kako izgleda sam detoks?



  • Za početak, neophodno je da se dobro informišete. Istražite. Proverite svaku informaciju i proberite najpouzdanije.
Meni su značila iskustva drugih ljudi. Pročitala sam sajt Cold pressok-a uzduž i popreko. 
(Poseban aplauz za njihovu organizovanost i preciznost, pokrivena su sva važna pitanja)
  • Ako imate zdravstvenih problema, obavezno se konsultujte sa lekarom ili nutricionistom, nemojte ništa raditi na svoju ruku.
  • Procenite koji vam brend najviše odgovara, sada su makar detoks sokovi i recepti u ekspanziji. Mi smo se odlučile za Cold pressok na osnovu preporuka prijatelja. Oduševila me je njihova profesionalnost, ažurnost i detaljni mejlovi koji vam pomognu da se pripremite, daju smernice i podršku. 
  • Bonus mišljenje: Čips od kelja je mnogo ukusniji kada ste na režimu. Kada smo se vratile čvrstoj hrani, nismo ga ni pogledale 😬

Reakcije

Ovako, nekako, je izgledao moj strah od sokova.



A ovako je, zaista, bilo:




Veče pred početak detoksa, uhvatila me je nervoza. Osećala sam se kao zatvorenik kojem su zaboravili da donesu poslednji obrok. 😅 

Cena zdravog života nije mala, pa nisam želela da to ispadne jedan skup neuspeh.

Ipak, ispostavilo se da je strah bio neopravdan:

Ujutru smo se kucnule našim zelenim napitkom i uplovile u novu, tečnu avanturu. 

Isto veče sam odolela tanjiru srpske zakuske, ćevapima i rozeu. Da, pila sam zeleni čaj i napitak na bazi indijskog oraha u kafani. 
Dajte sokove, hoću loooom. ✔️
I drugi i treći dan su prošli podjednako bezbolno. Ispostavilo se da je pet sokova, koje pijete na svaka dva, tri sata sasvim dovoljno.
Iako postoji mogućnost da se jave nuspojave, kod mene su izostale zajedno sa osećajem gladi i potrebom za čvrstom hranom. Mislim da bih to odvojila kao najveću prednost: ne izgladnjujete se. Unosite potrebne vitamine, sastojke i ne mučite ni sebe, ni organizam. Ni u jednom trenutku nisam osećala umor, malaksalost, glavobolju, pa čak ni nervozu za koju smo svi mislili da će biti prisutna.
 (Oprostite mi reči koje sam izgovorila dok sam bila gladna🙈)


Zaključak





Mislim da o mom iskustvu najbolje govori odgovor na pitanje Da li bih ponovila detoks? Apsolutno!
Štaviše, razmatram da ga uvrstim u "životni stil" i planiram da mu se vraćam.
Zaista verujem u to da kao društvo treba više da se bavimo zdravljem nego fizičkim izgledom i time da nije važno kako se do savršene linije stiže sve dok pršte lajkovi na vašu fotografiju u bikiniju.
Protiv sam bilo kakvog izgladnjavanja, mučenja tela, ali i zdravog fanatizma. Kao i u svemu, ključ mora biti u balansu. Neće vam biti ništa od parčeta dobre pice, niti će vam telo biti zahvalno ako ste sa vitaminima na Vi.
S obzirom na to da nemam vagu kod kuće ne mogu vam reći ništa o menjanju kilaže. 
Mnogima se promeni zbog izbacivanja toksina i vode.
Svakako sam manje naduvena, a neuporedivo se bolje osećam mentalno.
Najlepši momenat je svakako da uspete da pobedite sebe, savladate gladne oči i mentalnu varku "Ja ne mogu bez: slatkiša, kasnog večeranja, užinice, kafe, alkohola u izlasku, pljeskavice posle izlaska..."
Zapravo, baš sve možete.
I to je, složićete se, zaista fenomenalno! 



Cold pressok sajt: klik
Duhovito o gladi: klik
Gifovi: google.com
Fotografija samih sokova: sa Cold pressok sajta🤓
*Ovaj post nije sponzorisan. Sva mišljenja su moja i podstaknuta su samo pozitivnim iskustvom, 
ne parama.*

You Might Also Like

0 comments

Follow Une autre chose on Instagram