Let's talk about... shoes (new in)

6:25 PM



 1. Miu miu


 2. Lucky Brand


 3. Ugg


 4. Isabelle Marant

Mama me je, od malih nogu, učila da svaka žena treba da ima dobru tašnu i kvalitetne cipele-
"Podići će svaku kombinaciju.".
I bila je u pravu. ( zapravo, kada mame nisu u pravu?)
Kao svaka poslušna ćerka zapamtila sam njen savet i bacila se na stvaranje svoje kolekcije, pri čemu odlično znam gde je svaki par kupljen i u kojim prilikama mi je bio verni pratilac. Tako se sećam  da me je brat nosio kući na leđima jer su me bolele noge od prvih crnih lakovanih Tod's štikli koje sam nasledila od mame, da sam uskočila u elegantne Blue velvet baletanke kada sam prvi put išla da vidim moje štene Bentlija i da me na 18.rođendanu moje najbolje drugarice nisu omele ljubičaste sandale na visoku štiklu da igram bez prestanka.

Najnovija dopuna kolekcije je pred vama. Svaki par je preudoban, praktičan i može se kombinovati u skladu sa prilikom, a što je najvažnije, "dižu" svaku kombinaciju. (rekla sam vam da su uvek u pravu ;))
Vidimo se ovih dana, sa nekim od njih u glavnoj ulozi.



You Might Also Like

8 comments

  1. Fenomenalne fotke,a jos bolje cipeliske... :)
    Sve su bas ti..:) Mici ubrzaj sa kombinacijama :*

    ReplyDelete
  2. Apsolutno predivne,pogotovo MIU MIU :))

    ReplyDelete
  3. Miu miu su preslatkee!

    www.fashionmuffins945.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ah divne cipele! :)

    ReplyDelete
  5. <3 lovely Visit RACHAEL'S Blog

    Have you entered my GIVEAWAY - Giant Vintage Sunglasses

    ReplyDelete
  6. Ah, fantasticno! Miu miu & Isabelle Marant - moji favoriti <3 :)))
    A mame, one su uvek u pravu :)))

    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

Follow Une autre chose on Instagram