Teenage dream

5:00 PM






























College jakna vs štikle.
Romantična suknja od tila vs bejzbol palica.
Da sam u američkom teenage filmu: predsednica debatnog kluba vs cheerleader.
M za Martu- najbolju mamu na svetu.
M za Miu Miu- omiljenu marku.
M za Magiju- koju smo, neskromno ću reći, taj dan izvele.

Jakna/ jacket: Top shop
Suknja/ skirt: Zara
Cipele/ heels: Marc by Marc Jacobs

Photo by Natalija Nedeljković
(ekonomistkinja vs prava, pravcata umetnica)



You Might Also Like

15 comments

  1. M kao maestralno!

    ReplyDelete
  2. Bravo za Nataliju,vlasnicu bloga i naravno za post...

    Je ne komentarišem tako često ali kada iskomentarišem to znači da mi se BAŠ sviđa!

    Poz,
    Bubi...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bubi, tvoj komentar me uvek obraduje! Hvala ti, srce si ogromno <3

      Delete
  3. Grozno zaista, helanke su totalni promasaj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na javljanju, u pitanju su leggings a ne helanke :)

      Delete
  4. Volim M slovo, da ne nabrajam na sta mene podseca sve:)
    Ovaj put na mademoiselle i magnifique! Jer ti si dama i sa ovim fantasticnim duksom :) p.s. omiljene slike vec znas :**

    ReplyDelete
  5. Ma belle, magnifique mademoiselle merci beaucoup! :)
    Modna sestra po duksu i po damskim manirima ;)
    :***

    ReplyDelete
  6. Super kombinacija :D



    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Interesting and inspiring outfit!

    Perhaps you would like this jewelry:
    http://www.facebook.com/pages/Moj-Stil/319492691487483

    ReplyDelete

Follow Une autre chose on Instagram