Kiss me hard before you go

3:13 PM









 










Tog dana smo otišle kasnije sa plaže. 
Poslednji dan, poslednji skok u vodu i mokri bikini u ruci, jer je već bilo kasno za sušenje.
Trčale smo na Cezar salatu i sladoled od vanile u obliku srca.
A ja sam popunila poslednje ukršetene reči Politikine Enigmatike.

 U majici omiljenog kroja, mornarskim prugama i najdražoj letnjoj obući jer pri poslednjem susretu morate izgledati što bolje.
I onda dugi uzdah pomirljivog deteta i skrušeno mahanje; 

Ćao more, nedostajaćeš mi!


Majica/ t-shirt: BSB
Šorts/ shorts: Pimkie
Espadrile/ espadrilles: Superdry
Naočare/ sunglasses: Roberto Cavalli


*Veliko hvala Tei za, meni najdraže, fotografije ovog leta.
A mislila si da se nećeš snaći <3





You Might Also Like

8 comments

  1. Divna kombinacija I kao I Uzbek divan tekst. Obozavam tvoj blog !

    ReplyDelete
  2. majica mi je fenomenalna,a i tea je odradila odlican posao..:)

    ReplyDelete
  3. Ne volim da se pozdravljam sa njim :/ i stalno vrtim slike kako bi me drzalo to morsko ludilo. Slike i outfit su cista perfekcija! Ti i Tea ste savesen tandem.:**

    ReplyDelete
  4. Da li simpatična gingie_blonde ima Pinterest? Kao društvena mreža je kao krojen za tvoje potrebe i stil :)

    ReplyDelete
  5. oh predobar outfit! love it! jaoo i nama nedostaje more :-(

    ReplyDelete
  6. Svi se isto osjećamo zadnjih dana ;( Divne slike...

    ReplyDelete

Follow Une autre chose on Instagram