In love with..

7:34 PM



#1 Friendship bracelets

Sve je počelo prošlog četvrtka kod mene, dok smo sedele na podu i grickale italijanske grisine sa ruzmarinom.
Tada sam ih ugledala.
Sedele su jedna preko puta druge, jedna crna, druga plava.
Visoka i malo niža devojka.
Sa istim narukvicama na rukama.
"ŠTA vam je to na rukama? I gde ste ih našle?"
Kikot i "Je l' ti se sviđaju? Popodne smo ih napravile."
Moje ekonomistkinje- umetnice.
Ma, gde mi se ne sviđaju kada su prave, letnje šećerleme?
Na tome je ostalo, do subote.
"Hej, idemo na more, pa ti ih dajem sada. Napravile smo ti danas, svaka po nekoliko."
Tri musketara i sedam letnjih šećerlema.

 #2 Filmski letak by Slobodan Šijan

"Ne brinite, puška je zakočena."
Ko me zna, zna da obožavam filmove.
Ko me dobro zna, zna da obožavam i našu kinematografiju.
Otuda i veliko poštovanje za radove Slobodana Šijana.
Praćen prelepim grafikama i sjajnim tekstovima, ovaj filmski letak mi je olaškao prethodne kišne dane.

"Navali, otmeni narode!"



#3 Daisy eau fresh by Marc Jacobs

 "...more fruity, bubbly, and more fun than the original."
Izborio se za svoje mesto pod suncem, kojeg tako malo ima ovih dana.
Da li sam vam ikada spomenula da Marc Jacobs ne može da pogreši?
I mislim da sam bila u pravu.

You Might Also Like

0 comments

Follow Une autre chose on Instagram