Sakura.

10:11 PM





Belgrade strikes again!

Beton hala je dobila pojačanje i to na istočnjački način.
Taman kada pomislite da je Karađorđeva ponudila svoj maksimum, ona nas razuveri.
Ovaj put sa restoranom Sakura. 
(Sakura- cherry blossom)
A u skladu sa imenom, i ovo mesto predstavlja pravo osveženje na gastronomskoj mapi Beograda.
Enterijer će vas prevariti i odvesti u Njujork, dok je za oživljavanje najlepših morskih uspomena zadužena Sava.
Do sada smo utvrdili da je Mojito kao uvertira obavezan.
A njihov je toooliko dobar da poziva na još jednu reprizu ili dve.. 
Naspite sebi soya sos i spremite štapiće.
Škljocnite savršenu dekoraciju ali se filterom bavite kod kuće, jer ćete želeti odmah da navalite.
Verujte mi ;)
Mi smo uživale u selekciji sushi-ja i ako ste ljubitelji istog, obavezno upišite ovo mesto u vašu 
"must visit" listu.

Vidimo se tamo, taman da nazdravimo!


*Restoran Sakura se nalazi u Karađorđevoj 2-4.*



Sve slike su preuzete sa sajta: http://www.planplus.rs/prezentacija/39496/restoran-sakkura-bar , nijedna od njih nije u mom vlasništvu.







You Might Also Like

1 comments

  1. O la li lala, book me a table, darling, I'm coming asap!! :P :D

    ReplyDelete

Follow Une autre chose on Instagram