Trend report: Birkenstock.

8:19 PM





The  Céline queen has spoken.
I kaže da su must have.
Leandra Medine, sestre Olsen, Alexa Chung i mnoge druge su se složile.
Svaka na svoj način.
A ja sam svoje Birkenstock-ice dobila mnogo pre te pomame.
Mama crvene, ja ciklama. 
I jedne i druge lakovane.
(Lepo sam oduvek govorila da je mama mogla i u modnu branšu, ima njuh za trend mnogo pre ostalih.)
Ipak, naš motiv je bio drugačiji.
Ljudima u kući nestaju čarape, a nama papuče. 
Naime, Bentli je mnogo navike promenio osim te da mu je najveći gušt da vas dočeka sa vašom papučom u ustima.
I tako nas je mama počastila novim parom.
O značaju ovih papuča sam shvatila kada sam videla da ih ona sklanja dalje od Bekinog domašaja.
A ona je na njega najslabija, što znači.. 
Birkenstock su ozbiljna priča.
Kada sam začuđeno rekla njoj i njenim najstajliš prijateljicama da su svi odlepili na ovaj trend, nijedna nije nije podelila čuđenje.
"Zašto da ne? Baš su štosne."
Kao ni profesorka italijanskog.
"To je nešto najudobnije što imam. Posedujem nekoliko pari, i nije mi dosta."
Moje mišljenje je, i dalje, podeljeno.
Priznajem, leti sam najlenjija devojka na svetu.
Na sebi želim što manje komada- samo haljinu i japanke/espadrile.
Korak dalje u lenjosti bi svakako bio da išetam na ulicu u svojoj kućnoj obući.
Ipak, uz dobar jeans, messy hair i odlične naočare za sunce izgledaju zapanjujuće dobro.
Posebno u jutarnjoj šetnji nekim mondenskim mestom.
Savršeni manikir je obavezan!!
Devojka se nikada ne sme previše opustiti.
Ne znam, same procenite. 
Pred vama su slike onih koje su, po mom mišljenju, najbolje iznele ovaj trend.
Preporučila bih ga onim najhrabrijim i onima koji neguju super stylish, casual look.
Upravo ih, dok kucam, imam na nogama.
Smešim im se i spasile su me x puta onim danima nakon noći provedenim u previsokim štiklama.
Ipak, što se mene tiče, za sada, ostajemo samo kućni prijatelji.

Ali,.. nikad ne reci nikad…

* Sve fotografije su preuzete sa interneta i nijedna nije u mom vlasništvu. Sva prava pripadaju autoru pojedinačne fotografije!*


P.s. Ako vam se dopada ovaj stil ili želite udobnu obuću, odličan izbor kod nas su Grubin papuče. Pogotovo što su ih ima i u ludim, letnjim bojama.

You Might Also Like

0 comments

Follow Une autre chose on Instagram