What 's new copycat?

10:54 AM





Bio je jun, pred maturu, kada me je mama dovela u ovu radnju.
Spoljašnji izgled nije govorio kakvo blago krije unutra ali je mene oduševio pas koji je spavao u izlogu.
"Taj nakit je poseban", rekla je.
Za veliku maturu moraš imati poseban nakit.
I imala sam ga.
Prelepe, dugačke minđuše u boji ćilibara i krupni prsten u istoj toj boji.
Moje oduševljenje je bilo još veće kada sam, u kolima na putu ka maturi, otkrila da Tea, moja najbolja drugarica, ima iste. 
Samo u plavkastoj boji. Ipak je to njena boja.

"Ovo su te minđuše o kojima sam ti pričala."
"Pa čekaj,... imamo iste!"

Do danas je ovaj moj mali komplet prošao sve sa mnom: počev od te mature, preko onih izlazaka u kojima sam ga stavila kada bih želela da podignem sebi raspoloženje i da se, barem malo, osetim kao Elizabeth Taylor, do obeležavanja 19.rođendana.
Baš na tom rođendanu je nastala jedna od mojih najdražih fotografija ikada.

Zato možete zamisliti moj šok kada sam sasvim slučajno saznala da postoji određeni profil na instagramu koji je tu fotografiju zloupotrebio.
Hajde sada da se ne bavimo svim tim pravnim cakama (davno sam ja odustala od upisivanja pravnog fakulteta, razumem se tek tu i tamo), hajde da se bavimo pitanjem nekog lepog vaspitanja i uzajamnog poštovanja.

Da se razumemo, ne smatram da je smak sveta da se neko posluži mojom slikom. Ako i namerevate da preuzmete moj fizički izgled na društvenim mrežama, odmah da vas upozorim da ne dobijate neku značajnu visinu u tom paketu i da ne pišem tekstove narodnjaka ispod slika. 
Hajde i da napomenem da mi je žao što se neko služi tom vrstom "pozajmljivanja".
Ono što me najviše razočaralo u celoj priči jeste to da je neko uzeo tu moju najdražu sliku, bez pitanja I taj moj magični nakit, velikodušno, predstavio kao svoje delo. 
(Naime, ispod slike je pisalo "Izaberite svoj model". Model? Ali ja ne znam ko ste vi, niti sam uzimala vaš nakit. Taj nakit je magično delo nekog drugog.)
Nakon što sam im vrlo uljudno skrenula pažnju na to da se radi o mojoj slici, da je taj nakit delo nekog drugog i da želim da skinu moju fotografiju, istu onu koja je zabeležena mojim aparatom, na mom rođendanu, sa mojim magičnim nakitom , koji je napravio neko drugi, a ne oni, i mojom mamom (mamu već ne dam da mi svojatate, hihi).
Naivno, naivno, naivno sam završila komentar sa "Nadam se da razumete, pozdrav."
Naravno da su razumeli. 
Svoje razumevanje su iskazali jednim blokiranjem.

A ja svoje nerazumevanje, prvi put, iskazujem na ovaj način.

Dragi moji, internet se ne može kontrolisati, ali ako već budete uhvaćeni u toj svojoj ružnoj "pozajmici" budite spremni da se neko neće sa tim složiti i budite spremni da sportski priznate grešku. Budite spremni da neko neće da aminuje vaš nekorektni marketing i da neće da dozvoli da mu se igrate sa magijom.

Zato što jedan je Gligorovski.
Jedna je radnja sa kucom u izlogu.
I jedan je, pravi, magični komplet.
A ta magija se ne odnosi blokiranjem ;)

*Magična, bižuterijska radnja "Gligorovski" se nalazi u Makenzijevoj 62*



You Might Also Like

2 comments

  1. Bravo ! I sama nosim nakit Gligorovski koji osim posebnog šmeka nosi i svu neku pozitivnu energiju ambijenta u kome je nastao.

    ReplyDelete
  2. Pa predivne ste!! Posalji mi link, da "popiju" i oni jedan block! ;) <3

    ReplyDelete

Follow Une autre chose on Instagram