Every closet needs a simple white dress

9:24 PM























































Postoje one stvari koje ne mozete da docekate da ih izvadite iz kese i probate cim udjete u kucu. Ova haljina je jedna od tih stvari. Doduse, jurila sam nazad u hotel da je probam, posto sam je kupila jos u martu, dok sam bila u Parizu.  Obozavam ove komade koji mogu da se kombinuju kako god zelite i koje mozete da nosite u svim prilikama.
Cizme u boji koja prkosi beloj cipki, jednostavan nakit i oversized tasna(najnovija i trenutno omiljena).

There are certain pieces that you just can’t wait to take out from shopping bag and try them  at home. This dress is one of those things. I bought it in March, during my stay in Paris and I rushed back to hotel to try it on. I adore pieces like this one, because you can combine them with anything and they are wearable in all occasions.
Boots in the color that defies white lace, some simple jewelry and oversized bag (my newest and favorite bag atm)

Haljina/ Dress: h&m
Cizme/Boots: Sergio Rossi
Tasna/ Bag: Bagghy
Prsten/Ring: h&m
Ogrlica/Necklace: non branded

You Might Also Like

8 comments

  1. Divna ti je haljinica... Svidja mi se kako ti stoji :)

    ReplyDelete
  2. wow odlicna kombinacija... cizme su mi vrh :)

    ReplyDelete
  3. Comixu, haljina, savršena, čizme takođe i Ule u pozadini :)

    ReplyDelete
  4. nema nista bolje od bele cipkaste haljine i perfect tasne....divna kao i uvek:):**

    ReplyDelete
  5. Haljina je savrsena. Kao i tvoja boja kose.

    Sladak blog.

    ReplyDelete
  6. Predivna je haljinica! kao i torba :D

    ReplyDelete

Follow Une autre chose on Instagram