Smells like teen spirit

11:55 AM














Osećaj sreće i uzbuđenja zbog nadolazećeg godišnjeg doba nije ugušila ni kiša.

Otkrivale su se neke tajne:
 „Nemoj nikome da kažeš ali  šapnuću ti da ja volim jednu njegovu pesmu.“ „Ćuti, volim je i ja!“ .
 Letele su pomorandže, krpe i karte... šta sve nije tog dana letelo. Jedna kapa je zaboravljena dok su se vozila mala kolica za prtljag, a ista su uredno, parkirana pored picerije. Kišobran je ostao u kolima, pa smo trčale po kiši, iako smo tek oprale kose.   
Kiša nije sprečila ni jedan razigrani petak, uz najluđe pokrete i sveži, slani štapić iz obližnje pekare, jer je  pereca bila previše vruća. A to pecivo je sagorelo mnogo, mnogo smeha od te večeri. Jer znate, smeh je najbolja vežba.

 Dok nije padala, Bentli se igrao sa Mališom, avlijanerom iz kraja kojeg su usvojili i oporavili od udarca kola. Oni su iste boemske duše sa tom razlikom da jedan ne  trpi povodac, ali isto poleti kada čuje da ide na „njam, njam“. Bio je tu i mali dečak, u pravom pravcatom kariranom odelu, sa odgovarajućim cipelama, koji me je podsetio na slike moje braće koja su imala svako svoju leptir mašnu i košuljicu- kada znaš, onda znaš od malih nogu.

Što se tiče mene i kiše.. mi smo stare prijateljice. Ne smetamo jedna drugoj, već sasvim lepo funkcionišemo. Da se ne uvredi, nastavila sam da nosim svoju omiljenu tašnu koja je čekala lepe, sunčane dane, kao i nove minđuše koje su toliko pažnje privukle da ih jedva skinem pred spavanje. A martinke i roze boja? Pa shvatili ste već, nekada je potrebno samo malo zašećeriti kišni dan.

Košulja/ shirt: Abercrombie & Fitch
                                                       Džemper/ sweater: Jack Wills
Farmerke/ jeans: Hilfiger denim
Čizme/ boots: Dr. Martens
Torba/ bag: Bagghy
Kaiš/ belt: non branded

Minđuše/ earrings: Maldita accesorios

Photo by lovely BonjourJR

You Might Also Like

5 comments

  1. Oh Dr. Martens nisu bas nesto sto nam se svidja ali na tebi cak i one slatko izgledaju! :*

    ReplyDelete
  2. Presladak autfit! Mindjuse su se savrsneo uklopile!
    Toliko me je tekst raznezio da nemam reci. Obozavam kako pises!:)
    Od kise, kose, Beke,smeha, trcanja, pa do G i G sa masnama :)):**

    ReplyDelete
  3. Odlična kombinacija! Boje mi se baš sviđaju :D



    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    ReplyDelete

Follow Une autre chose on Instagram