Dancin'

12:29 PM



 



"Get up on the floor,
Dancin' all night long,
Get up on the floor,
Dancin' till the break of dawn,
Get up on the floor,
Dancin' till the break of dawn,
Get up on the floor,
Dancin' till the break of, dancin'

All the time,
My baby you on my mind,
And I don't know why,
Yeah but the feeling is fine,
Can't you see,
Honey you are for me,
Though it weren't meant to be

Dancin' in the moonlight
Gazing at the stars so bright,
Holding you until the sunrise
Sleeping until the midnight "

Aaron Smith, Dancin'




Top/ cropped top: American apparel
Pantalone/ pants: non branded
Štikle/ heels:Dries Van Noten
Tašna/ bag: Prada
Ph. by my girl Jovana

*Biću iskrena, poslednji post zamalo da ne završi na blogu. Napisala sam ga, korigovala, pročitala desetak puta, prepravila, doradila, ulickala i, i dalje, nisam bila sigurna oko objavljivanja istog. Po običaju je uskočila zmajica- Martica- mamica i uz njen podrstek najduži tekst je stigao pred vas. 
Malo je reći koliko su me oduševile vaše reakcije, komentari i poruke. Baš zbog toga se nadam da će se sutra moja ćerka/ sin družiti sa vašim ili da ću imati prilike sve do jedne da vas upoznam :) Hvala još jednom!!*

**Zmajice- Martice- mamice, znam da preletiš preko slika brzinom svetlosti da bi pročitala tekst, ali ovaj put ga nema, danas je inspiracija nestala, zajedno sa udobnošću ovih cipela. 
Ti bi to trebalo najbolje da znaš, ipak su tvoje! ;) **




You Might Also Like

6 comments

  1. Jedan od savrsenijih!!! Predivna kombinacija i predivna ti!

    ReplyDelete
  2. Ima nas još koji radimo isto što i tvoja mama :) Mnogo lepo i nežno pišeš, draga devojčice! (čak i ovo kad skoro pa nema teksta)!

    ReplyDelete
  3. la petite mandarineMar 27, 2014, 9:48:00 PM

    Hvala ti sto si me podsjetila na ovu dragu mi pjesmu!

    I ti si predivna i karizmatična - koliko se to može vidjeti iz fotografija i tekstova. :)

    Odakle je nausnica? Sviđa mi se baš :)

    ReplyDelete
  4. You`re rockin` it, girl!!!!! kisses :***

    ReplyDelete

Follow Une autre chose on Instagram