Maki's shirt.

5:41 PM






Jutro je počelo muslijem sa bananom, medom i jogurtom.
Ja više volim nešto konkretnije i kaloričnije; kao što je na primer sendvič sa šunkom ili kiflice sa kačkavaljem, ali ona kaže da moramo da pripazimo malo na liniju.
Sreća njena, pa volim i banane, inače se ne bih zamarao tim dijetalnim glupostima.

Ona je zatim istrčala iz kuće uz ono standardno "kasnim, kasnim".

Ma šta izvodi sada?
Zna se da nas dvoje, najmlađih, duže džonjamo i razvlačimo se po krevetu.
I šta će, uopšte, napolju tako rano?
Svi znaju da tada nema nikakvih kuca napolju, da je hladno i dosadno.

Sve je danas, nekako, naopako. 

Čak je ugrabila i Makijevu košulju, onu koju mu je za Božić doneo Božić Bata, ali koja mu je za broj veća.
Zbog iste te košulje su se posle mama i ona krišom domunđavale, jer ju je, kako kaže, mama savetovala da baš tu, pogrešnu, veličinu uzme.
Meni i dalje nije jasno kakve veze njih dve imaju sa Božić Batom.
On odlično zna šta radi i nikada ne greši, ja sam dobio baš onu veliku kosku koju sam želeo.

I ko zna koliko bih se ja još pitao šta se to sa njom dešava da mi nije Gagi rekao da krećemo i da idemo da je pokupimo.
Kaže, otišla je da uči.
I zaista, kada je izašla iz biblioteke nosila je neku ogromnu knjigu.

Ja sam se, svejedno, malo durio.
Pa neće jedno poziranje za blog da popravi stvar.
Evo sada smo stigli kući.
Kaže da ćemo se sutra duže maziti.

"A kiflice za doručak?"


Košulja/ shirt: Zara man
Čizme/ boots: Hunter

Ph. by Gagi <3

You Might Also Like

4 comments

  1. Divan, predivan post ! Je li to onaj momak što piše recenzije za nove restorane, čini mi se da mi je baš on preporučio Dokolicu ? :)

    ReplyDelete
  2. Divan, predivan post ! Je li to onaj isti momak što piše recenzije za nove rastorane, mislim da mi je baš onaj preporučio dokolicu ? :)

    ReplyDelete
  3. Beka se duri jer mu nema Ike!! Hoce i Ika na blog!

    ReplyDelete

Follow Une autre chose on Instagram