Birthday.

2:05 PM






Taj dan je počeo rođendanskim doručkom i plesanjem po sobi u crvenoj spavaćici.
A ja, godinu dana matorija.
Sedam velikih balona i čokoladna cipelica.
Zato što cipele volim u svim oblicima i pravi ljudi to znaju.
"Shorty and fun."
I godinu dana matorija.
A i dalje odlepljuje na balone.
I na velike, magične, puf suknje.
U žutoj boji.
"Izgledaš kao princeza."
Tako se i osećam.
A uveče večera sa najbližima.
Pink haljina, koja zvecka.
Veštačka trepavica koja mi je silne probleme zadala.
I najromantičnije/ najsekspilinije crne sandale.
 Samo jedan veliki, crni dečak fali. 
Neću lagati, sa njim i veliki deo mene. 
Ali lepo kaže "Ej, bez tužnih smajlija, proslavljamo opet, uskoro."
A ja šta ću? 
Volim proslave, pogotovo moje.
"Ne udaraj toliko po luku."
"Baš me briga, rođendan mi je. Nije kao da ću sa nekim pričati posle."
"Hajde ne glupiraj se, idemo na Jack Daniel's žurku. Biće super."
"Ne pada mi napamet. Ja ni ne pijem viski, vi idite, ja ću negde sama."
Ja godinu dana matorija al' me opet obrlate kako žele. 
Braća su mi. 
Ne mogu da im kažem ne.
I eto nas na putu ka toj žurci.
Ja čak ni ne pijem viski.
"Ma gde idemo? Je l' vam jasno kakve štikle nosim? Pa ne mogu u njima na brod."
Tako ti i treba kada ne znaš da kažeš ne.
Oduvek si želela da proslaviš rođendan na brodu, a sada ćeš ga provesti na tuđem.
I to na Jack Daniel's glupoj žurci.
"Hajde ti prva gore."

A gore?
Svi oni.
Svi oni koji imaju ispite za par dana, i oni koji su "zaboravili" na moj rođendan.
Svi oni moji najbliži koji to veče nisu mogli da idu na đuskanje.
Svi "doću ću na tortu sutra, danas ne mogu."
Sva sreća na onoj prokletoj veštačkoj trepavici, na čije sam stavljanje pola večeri potrošila.
Samo je ona sprečila potok suza.
Zato što imam čak četiri najbolja brata na svetu.
I najbolje prijatelje.
I tatu koji, prvi put, nije požurivao spremanje.
I "ma idi vidi, pa ako ti se ne svidi ta žurka dođi kući" mamu.
I jednog velikog, dobrog zmaja.

To veče sam navalila na luk.
I na najbolji sladoled od breskve.
To veče sam bila godinu dana matorija, a opet, najsrećnija devojka na svetu.









You Might Also Like

1 comments

Follow Une autre chose on Instagram