Army green dress.

2:31 PM





 Ovo je jedan od onih komada koji na fotografijama izgleda.. pa.. ne tako sjajno (čitaj: užasno), ali uživo… uživo je skroooz druga priča.
Maslinasto zelena je boja koja mi prva padne na pamet kada razmišljam o isticanju preplanulog tena, a ironija je da je ovo prva stvar u mom ormanu te boje. 
Ovu haljinu ili penjoar, kako su ga pakosna braća prozvala, sam izabrala negde na sredini avgusta, dok sam se još uvek dvoumila da li da već pređem na kupovinu jesenje garderobe ili da prepustim kormilo svom neobuzdanom potrošačkom "divljanju" i kupovini ne tako potrebnih stvari.
Mislim, jasno je šta sam odlučila. 
I nisam se pokajala.
Iako sam, kada se radi o kupovini, tradicionalna , te uvek sa skepsom očekujem paket, ovaj me nije razočarao.. Kada sam ga izvukla iz pakovanja već sam pomislila da uopšte ne liči na ono što sam zamislila (to jest videla na sajtu), ali priča se menja kada navučete haljinu na sebe.
Toliko se, zapravo, menja da su me sve drugarice pitale za istu.

Osim toga, prirasla mi je za srce zato što sam u njoj:

- Išla na plažu, na mnooogo stepeni, sa željom da je fotografišem, ali smo se umesto toga zanele sa Mohitom.
- Išla nazad kući sa jednog od najlepših putovanja u životu. Opet sa ciljem da je fotografišem, ali smo se umesto toga zanele sa kupovinom na aerodromu.
- Pobeđivala u stoni tenisu, u timu sa trudnicom i u najboljem mogućem društvu. Tada sam zaboravila memorijsku karticu, pa nisam stigla ni tada da je fotografišem.. ispeglanu.

Te eto je konačno pred vama, moja srećna, na fotografijama potpuno neprivlačna haljina.
Od sedenja se izgužvala, iako sam je ispeglala stoti put pred polazak.
Kaiš je ostao kod drugarice.
Može se nositi na sto načina, gde god poželite. 
Videćete već.. sledeće leto, ovu sezonu smo završile.
Hvala mom potrošačkom divljanju na njoj.

Dress: SheIn



You Might Also Like

0 comments

Follow Une autre chose on Instagram