Red dress.

2:07 PM







Kombinacija od jedne nedelje, kada je jesen zakucala na vrata. I da se razumemo, nemam ama baš ništa protiv jeseni, čak je i volim ali se uvek držim za dovratak leta i ne dam se lako prepustiti. Tako sam i tih dana sve gnjavila svojom setom što nas leto napušta, a pogotovo zato što mi se činilo da se nisam ni propisno nauživala u njemu. 
Mnogo se nešto skratilo, zar vam se ne čini?
Neću lagati, glavobolja od subote je bila o-oozbiljna, te je šminka minimalna a kosa samo, na brzu brzinu, prosušena. A s obzirom na celu noć, prođuskanu, u štiklama, platforme su bile logičan izbor za dnevnu varijantu, bez straha da će mi se stopala kasnije svetiti.
Noge sam namackala tek u kolima (Body shop krema sa mirisom maslina, moja veeelika preporuka) i evo sada ih gledam i sviđaju mi se jer mislim da nema ništa lepše od negovane kože, pa makar i ako je negujete u trku. To nas dovodi do novog fenomena: produžavanja nogu u aplikaciji. Za te aplikacije saznam u hodu, kao neka neinformisana, starija rođaka koja i dalje nije sasvim savladala slanje sms poruke. Pa eto, ni to mi nije baš jasno: je l' to novi trend- aplikacijom izdužene dugačke, mršave noge? I evo, ne znam šta da mislim o tome, samo me baš iskreno zanima kada će većina devojaka moći da prigrli svoje telo i zavoli ga takvo kakvo je, bez obzira na dužinu prokletih nogu. 
Zato što zaista ne mogu zamisliti irelevantniju stvar od toga da se baviš doradom nogu sa kojima moraš živeti, pa, do kraja života. 
Devojke, pre nego što se zaletite da budete "žene, majke, kraljice" (fenomen za neku drugu priču), prihvatite, radite i uživajte u sebi. Bez aplikacija.
Bonus savet : kada obučete crveno, izgleda kao da znate šta radite. 
A ja, pravo da vam kažem, uglavnom nemam pojma.

Dress: custom made 
Shoes: Lucky brand

You Might Also Like

1 comments

  1. Toliko lepo pises da ja ne znam zasto ti vec nemas kolumnu u nekom mesecniku!? Toliko si slatka, prirodna i iskrena u svom izrazavanju da ja verujem da bi sve one uz ovo i svako tvoje pisanje sve svoje prigrlile :)

    ReplyDelete

Follow Une autre chose on Instagram