Random #2

2:00 PM

Da budem najiskrenija, fotografije za ovaj post su bile spremne još pre dve nedelje, ali #lenjivac.
Mesto me nije držalo, zujala sam levo - desno , pa sam bila prehlađena, a hladno vreme je nekako dobar izgovor da se urolate u ćebe i stavite život na pauzu. 
Čak sam i rekapitulaciju 2016. preskočila na blogu, valjda zato što je bila godina "odraslih "promena, izazova, prelepih, porodičnih momenata i nekih, da ih nazovem, mentalnih prekretnica. 
Ako uspem da je upakujem u neke nepatetične i ne previše otkrivajuće redove, možda je i spomenem na blogu, valjda neće biti kasno.
 Ipak, volim rekapitulacije, al' ništa ne obećavam.
Ono što vam mogu obećati/ garantovati/ tvrditi jeste da će vam se ovo jednostavno piće ozbiljno svideti. 
Naime, toplom limunadom sam se nalivala u vreme već spomenute prehlade, pa sam je onda, u hodu, nutkala i ostalima i nema ko nije odlepio na nju. 
Izgleda da su najjednostavniji recepti istovremeno i najbolji.
I nema neke velike nauke u ovom napitku, pravite ga isto kao inače: iscedite limuna koliko želite, zalijte ga zagrejanom (ne ključalom) vodom i zasladite medom, cimetom i đumbirom.
 Svaki od začina možete modifikovati ili izbaciti i ako dodate neki drugi molim vas mi javite da i ja isprobam.
#BreeVanDeKamp


Sada prelazimo na jedan štreberski momenat. 
Osim odgovarajuće muzike (Dean Martin, Ol' Blue eyes ili moj ovogodišnji favorit: She & Him Christmas album), zatim filma "Love actually", neizostavna asocijacija na zimske praznike, u mom slučaju, je... Hari Poter. 
U skladu sa tim sam umišljala da nosim džemper porodice Vesli, dok sam, sa velikim zakašnjenjem, gutala "Ukleto dete"
Bilo je dobro vratiti se u period detinjstva kada ne možete da zaklopite knjigu dok je ne pročitate celu (a napolju samo što nije svanulo).

Mentalna beleška za 2017: Čitaj više sadržaja van interneta!

"After all this time?
Always."

Drugi modni momenat, koji nema veze sa HP-om je ova animal print bunda.
Mogla bih da vam kažem da se ovaj motiv vratio na velika vrata, al' pravo da vam kažem, nemam pojma.
Ovu bundicu imam, što bi se reklo, milion godina. 
(Brend je Lipsy)
Natalija je prva kupila, još dok smo bile u gimnaziji i njena je prilično elegantnija od ove moje. 
Ljudi moji, kakav je to hrabri iskorak bio: zamislite devojku koja stiže na kontrolni iz istorije u animal print bundi.. previše dobro.
Ne mogu reći da smo izgledale sasvim normalno kada smo ih istovremeno nosile, dok smo se na smenu klizale po ledu i pridržavale.
U svakom slučaju, odlično me služi i posle mnogo godina, tako da je odlična zamena za ćebe i onesie u kojima provodim vreme kod kuće. 
(Ko je takođe zimogrožljiv nek' podigne ruku, da bacimo kosku.)



Okej, do sada smo već shvatili da sam prilično strastvena kada se radi o hrani.
Zimi nemam takozvani "cheat day", nekako je svaki dan takav.
I... nije mi ni žao. 
(Jednom rukom kuca, drugom drži parče pice u ruci)
Kada smo kod italijanske hrane, ona kojoj se iznova vraćamo jeste klopa iz picerije "Cuoco".
Ostavite odlične pice po strani, isprobajte i : fusille Marco Polo, pileće medaljone ili Istarske rolnice.
Zapravo, dok pregledam jelovnik shvatam da bih sve štiklirala i odobrila. 

Posle Italije, krećemo na "Istok".
Beograd može zahvaliti Dorćolu na prvom restoranu sa ponudom vijetnamskih specijaliteta.
Enterijer je minimalistički, cene su pristupačne, porcije su idealne za deljenje i preporučujem isprobavanje više jela, jer ovde je akcenat na ukusima i vredi probati od svega po malo.
Odmah da se ogradim, u Vijetnamu nisam bila, te ne mogu tvrditi o autentičnosti hrane i pretpostavljam  da je način pripreme približen evropskim ukusima, ali.. mislim da smo probale više od polovine menija i zaista smo doživele pravu rapsodiju ukusa (uigravam se sa ovim opisima ;)), te možete imenovati kako god želite ovu kuhinju, kod nas je dobila odličnu ocenu. 

Odličan i informativniji tekst možete pročitati ovde: klik

Mentalna beleška za 2017, broj dva: ne piši ove preporuke gladna.






Za kraj vam mogu predložiti samo još par stvari:

- Počastite se tim preostalim božićnim kolačem.
- Ako mrzite teretanu ne mora da vam bude na listi novogodišnjih odluka, samo zato što je svima.
- Nema ama baš ničeg luzerskog u ostajanju kod kuće ako vam se po ovom vremenu ne izlazi.
(Pogotovo ako ste bolesni, u tom slučaju, molim vas ne izvodite zarazu napolje 😄 )
- Iskoristite poslednje dane svetlećih lampica, odsjaja od ukrasnih kugli i ako možete: nahranite, utoplite, dajte vode životinjama po ovoj hladnoći (psima, macama i irvasima).


Misao dana:


You Might Also Like

0 comments

Follow Une autre chose on Instagram