Like the snow can't hold us

10:01 AM










Dve devojke, jedan princ i Melon martini sa višnjom na dnu.
Dj i pesma koju smo znali samo on i ja.
I smeh. Toliko smeha da su me, zaista, boleli obrazi.
U isti taj petak je pao sneg.
Taman što sam bacila, neispravni, kišobran.
A kada se približilo subotnje jutro, oko pola pet ujutru, dečko, devojka i pas su trčali po istom tom snegu.
Maki je zamalo pao, a Bentli je pokušavao da pojede sve one grudve kojima smo ga, neuspešno, gađali.
I tako je Beka postao kuca koja je u našem kraju prva ostavila otiske.

Onda je stiglo to subotnje jutro, sa svojim obavezama.
I iskreno, više mi nije, baš, bilo do smeha.
Koktele je zamenio termos sa čajem od nara.
Umesto majice od čipke stigao je najudobniji duks. 
I na jednom od naših uglova, eto opet osmeha.
Ovaj put osmesi obučeni u animal print i roze.
U mint i karirano.
Praćeni bajkerkama i Huntersicama.
Moja Ruskinjica i kišobran, koji nije bačen.
I eto.. opet su me boleli obrazi od kikotanja.


Bunda/ fur coat: Lipsy
Duks/ sweatshirt: Reason (Urban outfitters) - i u ovom postu
Čizme/ boots: Hunter- i u ovom postu
Kapa/ winter cap: non branded
Tašna/ bag: Marc by Marc Jacobs

Ph. by Jovana (BonjourJR)

You Might Also Like

14 comments

  1. Ovaj tvoj post mi je ulepšao ovaj sumorno hladni ponedeljak. Ako ne možemo da promenimo realnost, možemo da ulepšamo svoj doživljaj realnosti.

    ReplyDelete
  2. Woooooooow! :)) jako kreativno, upecatljivo i inspirativno, a ti si preeeeeslatka :blush :D samo tako nastavi, tvoj blog mi je obavezna stranica i jako bih volela da postujes cesce ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, hvala i hvala! :)

      Dacu sve od sebe da postujem sto cesce <3

      Delete
  3. bunda,kapa,prsten,tvoj osmijeh i savrsene obrve...ne znam odakle bih krenula s pohvalam...:)

    http://fashiontalkwithdaca.blogspot.com/2014/01/her-majesty-subara.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Daco, hvala ti puno na divnom javljanju! <3

      Delete
  4. totalno preslatka i sarmantna ;)

    ReplyDelete
  5. Prelepo....koji fotoaparat koristis...slike su stvarno divne ;-)

    ReplyDelete
  6. To je moja pufnica crvena!! Jedva cekam novo fotkanje, smeh, novu kombinaciju! GO Como GO! :**

    ReplyDelete
  7. Omg i adore your style! You have great sweater and perfect smile! I am here the first time ever but it isn't my last time for sure. We can follow each other, what do you think? Feel free to visit my blog, a know you will like it :) www.meetmyfashion.com greetings and kisses

    ReplyDelete

Follow Une autre chose on Instagram