Easter brunch.

8:17 PM






Imamo te neke, naše, male porodične tradicije.
Jagnjetina uz krompiriće i zelena salata za nedeljni ručak.
Kada namerno poruče u kafani "Milica, jedna u majke" a ja plačem. 
Kada dočekamo u ponoć svaki od šest rodjendana. 
I uvek drugačija torta, jer svaki slavljenik ima svoju najdražu.
 Ko je rekao čokoladna torta sa malinama, iz Kokija? Gde, gde, gde?
Ove godine ja naša uskršnja tradicija imala malu izmenu.
U vidu brunch-a.
Izostalo je deset fotografija jaja iz različitih uglova.
Akcenat na kolačićima iz omiljene poslastičarnice.
I na koktel viršlama, koje smo pravile po izmišljenom receptu.
Uz Ninu Simone.

"It's a new life for me…"

Ja- pospana, raščupana, posle subotnjeg izlaska.
Tada vas mogu spasiti samo limunada i voda.
Sa mnooogooo nane.
U čaši za koktel, jer bolje zvecne kada se nazdravlja.
I šampanjac, jer tu tradiciju nikada ne menjamo.
Kao ni tradiciju "ofarbaj previše jaja".
Neke stvari su ipak, previše, naše. ;)






You Might Also Like

2 comments

  1. Raznežila si me, ali baš, baš :)

    ReplyDelete
  2. Znas sve sta mislim i koliko sam odusevljena bila, kao i sada dok citam(gledam) ovaj post! Svaka cast jos jednom moja Njujorcanko! :***

    ReplyDelete

Follow Une autre chose on Instagram