April favorites.

6:54 PM

Nisam jedna od sestara Kovač, ali... Vraatilaaa sam seee!
A u medjuvremenu jedan zavoj, jedna povredjena noga, praznici sa porodicom, obaveze na fakultetu; previse kiše, čak i za moj ukus. I jedna inspiracija koja je nestala zajedno sa onim polomljenim jajetom-do tada, šampionom. 
Ali što bi Madonna rekla "Don't cry for me Argentina", već hajde da se bacimo na male aprilske omiljenosti.



Kako započeti priču o aprilu ako ne Bekom- rođendancem?
1.april je Bekin dan.
I eto već četvrtu godinu zaredom mi smetnemo sa uma "aprilili" i sve podredimo našem najmlađem članu.
Tog dana sme da jede više poslastica, da se zadrži duže u šetnji i da se onjuška sa svakim drugarom iz kraja.
Uveče dobije svečanu maramu i čeka svoju najbolju drugaricu Mimi.
A kada ona stigne Bal kuca može da počne.
Ove godine mu je proslava bila toliko raskalašna da je naredna tri dana bio ošamućen.
A lepo smo mu rekli da ne preteruje sa Dogmartinijem.

Omiljeni make-up proizvodi: 

1.
Gusto, gušće, Yves Saint Laurent Shocking maskara.
Zato što je drama dozvoljena samo na trepavicama.
I zato što bolje da one šokiraju nego vi.

2.
Sve moje drugarice kažu da imam ludu sreću pa mi kosa raste brže nego Džekov čarobni pasulj.
Kao i nokti. 
(A i obrve, ali o toj orangutanskoj brzini nekom drugom prilikom.)
Možda baš zbog toga, nokti su mi preslabi i skloni pucanju.
E onda kada vas zezne majka priroda, tada u pomoć priskače Eveline Cosmetics 8 in 1 .
Nemam dovoljno reči hvale za ovaj proizvod, a svi znaju koliko sam brbljiva.
Tako da samo jedna reč: PROBAJTE!




On repeat? Lorde.
Ali ne samo Royals, već i "Team" i "White teeth teens"- moji lični favoriti.
Bez priča o raskidima, žurkama bogataša i Hollywood-u.
Odlični tekstovi i još divniji vokal.
Ili što bi rekao moj tata- "Što je to lepo, konačno da neko mlad ne vrišti."
Uostalom neka digne ruku onaj ko nikada nije sanjao crveni Cadillac ;)


I na kraju malo varamo.
Sa jednim videom iz maja, ali pssst!
Kandee Johnson i njena "Plastic surgery story".
Zato što moji tvrde da mi je nos kriv zbog onog rođendana na kojem sam ga udarila o volan autića na Kalemegdanu.
Zato što ga i tako krivog volim, kao i široke kukove.
Zato što je mnogo lakše otići pod nož nego ići protiv društvenih stereotipa.

I zato što je uvek bolje odvojiti se od nepromišljenog čopora, pa makar to značilo da ostajete vi i vaše male grudi <3

You Might Also Like

1 comments

Follow Une autre chose on Instagram