Feminine bow tie.

6:37 PM






 Par misli na temu ove odevne kombinacije:

- Sličnu sam nosila na reviji kreatora Marka Mitanovskog, što možete videti klikom: ovde
- Ujak mi je tom prilikom poručio da mi je samo mašna falila, a meni je mašna, eto, omiljeni detalj na celom ovom svetu. 
(Još par modnih saveta koje možete dobiti od mog ujaka su: da patike bez pertli imaju smisla samo u zatvorskoj ćeliji, a da iscepane farmerke imaju smisla… pa nigde, zapravo <3)
- Prvobitna ideja je bila da u kombinaciju budu uključene čizme, ali mi je cela kombinacija izgledala kao da sam krenula na jahanje, a ja se, znate, i ne bavim baš jahanjem. 
(Ako to nije slučaj sa vama molim vas iznesite sličnu kombinaciju jer istinski verujem da ćete izgledati najbolje na hipodromu :))
- Pošto sam izgubila prilično vremena na smišljanje alternative koja me neće povezati sa tim divnim sportom, po običaju sam kasnila, te nisam stigla da promenim čarape, zbog kojih moram da demantujem sebe iz ovog posta i da priznam da sam ga ovaj put malo preterala sa denima, makar kada je ova kombinacija u pitanju.
- Odmah da se i ogradim i da koliko god mi se najviše sviđao izgled golih, ženskih gležnjeva, moram ponoviti da moja zimogrožljivost (i zdrav razum) uvek prevlada(ju), te da po hladnom vremenu moja bosa stopala teško da ćete videti. 
Eto makar po tom pitanju moj ujak neće morati da se brine. 

Pantalone/ pants: h&m
Cipele/ heels: Graffiti
Kaput/ coat: Jaeger

You Might Also Like

0 comments

Follow Une autre chose on Instagram