Kako to da nemaš više pratilaca?

2:50 PM



Kada još niste zašli u te godine da su glavna pitanja "Kada će svadba/deca?", a imate blog onda 
je, izgleda, prvo sledeće logično pitanje "Kako to da nemaš više pratilaca?".
Nekim ljudima to, zaista, nije jasno.
Drugi valjda misle da će me malo pecnuti takvim pitanjem.
Da se ne lažemo, sa 1000 pratilaca na Instagramu, Meki blogera, vi ne postojite.
Nema vas na mapi.

 Sitna ste riba.
Smešan igrač.
Mislim, veći "influenseri"od vas su Herbalife i "Firmirana roba-povoljno!!!" profili.
Sa jedne strane, ne mogu reći da mi to smeta. 
Priznaću vam da nisu retke noći u kojima se previše unesem u razmišljanje i filozofiranje, kada me preplavi internet anksioznost. Da li previše otkrivam? Da li, zbilja, želim toliko otvoren prozor u svoj život? Da li da pogasim sve mreže? Da li i ja aminujem bizaran sistem vrednosti i predstavljanje lažnog, savršeno upeglanog  života?
Opet, sa druge strane lagala bih i kada ne bih priznala da mi nije malo i krivo.
Ovaj blog jeste mesto nekih privatnih misli, reči i, pre svega, meni bitnih društvenih tema i ideologija.
Ja ne drvim o prihvatanju i voljenju sebe zato što mislim da se pozitivna psihilogija odlično prodaje.
Ne prodajem priču o razumevanju svih ljudi, tela i različitosti zarad lajka.
Zaista ne razumem rijalitije, slepo praćenje trendova, balavljenje nad Kardašijankama i pućenje.
Ne navijam za vas koji odskačete zato što se bojim da sama odskačem ili zato što sam ljubomorna na uniformisane klonove.
Navijam svim srcem za druge, a posebno za žene, i to ne samo majicom sa feminističkim natpisom.
Ja, odistinski, u sve to verujem.
Šta mislim, to i napišem.
(Mislim dajte, bacanje mojih fora ovde- što uspešnih, što ne- mora biti autentično).
I naravno da vam nije svejedno kada podrška za nešto u šta verujete izostane.
Kada se neka poruka koju smatrate važnom ne rasprši dalje i ostane izgubljena među savetima o najnovijem modnom trendu i utopljena u ovosezonskom "must have" laku za nokte.
Naravno da se malo i naljutite kada vam se javi neko i kaže da ste predloženi da pišete tekstove za ozbiljnu kompaniju, a onda taj posao dobije osoba koja ne zna pravopis maternjeg jezika.
Ne kažem da sam ga morala ja dobiti, ali pobogu, lektor bi vam svakako imao manje posla #facepalm
Naravno da ima i blogerki i poznatih internet ljudi (ne terajte me da opet koristim onu previše zloupotrebljenu reč na Inf...) koji koriste svoj uspeh i "uticaj" da skrenu pažnju na važne teme i korisne ideje. 
(Frashionbymarina na Instagramu ili Krempaton, humanitarni maraton koji je organizovao Ukus Beograda su neki koji mi sada padaju na pamet)
Takve ljude moramo što više bodriti i za njih navijati. 
I to ne da bi oni zapratili nas nazad ili zarad lajka te objave, već zato što treba da verujemo u još nešto osim broja pratilaca i slave na internetu.
Uvek treba tapšati onima koji su se svojim trudom, sadržajem i vremenom izborili za svoje mesto. 
(U ovom internet svetu tu, pre svega, mislim na "staru" blogersku gardu, koja mi danas deluje čak i potcenjeno)
Poštujte one koji su sami taj uticaj stvorili.
Zato što ovo nekada zaista liči na borbu sa vetrenjačama.
To vam je kao da neko kupi novine koje se trude da pišu o još nečemu, pa njima obloži parket dok kreči. 
Pa, ima li svrhe pričati išta važno, ako to nestaje u crnoj rupi trivijalnosti i površnih, uglancanih tema?
Da li ćemo, zaista, dopustiti da kvantitet nadvlada kvalitet? 
Da li su stvarno toliko važni ti lažni, glamurozni životi?
Da li treba da prodamo dušu đavolu da bismo bili bitni?
Da li ćemo sve vrednosti bazirati na osnovu "like-a, influenca, regrama", pojmova koji će, svakako, ispasti iz mode za koju godinu?
A kada se to desi, kakvi ćemo mi ljudi ostati u pravom životu?

Zašto nemaš više pratilaca?

1. Nudim nezanimljiviji sadržaj od ostalih blogerki
2. Drugi imaju više, jer su talentovaniji, posvećeniji i bolji na ovom polju
3.  Nerviram ljude
4.  Ne koristim dovoljno #
5. Ne tagujem dovoljno druge, poznate, profile
6. Isforsriran "networking" me baš smara
7. Ne kupuju mi se
8. Ne želim da me prate ljudi, samo da bi me pratili (čitaj: botovi, sa kojima nemam dodirnu tačku interesovanja) 
Bonus komentar: odličan tekst na tu temu imate na blogu Jovane Miljanović
9.
10. Ne znam, šta ti misliš?


You Might Also Like

0 comments

Follow Une autre chose on Instagram